Omgevingsdienst Rivierenland
Ontwikkelingen? |
---|
Naast bovengenoemde hoofdthema's spelen, ook overeenkomstig de vastgestelde Programmabegroting 2022, onder andere de volgende ontwikkelingen:
Bedrijfsvoering
Personeel en Organisatie
In 2022 blijft er aandacht voor de arbeidsmarkt. De ODR zet zich in om goede medewerkers aan te trekken en te behouden.
Kwaliteit
Het steeds verbeteren van de producten en diensten wordt ook in 2022 voortgezet. Hierbij dient het kwaliteitsbeleidsplan als uitgangspunt.
Juridische zaken
- de verdere inbedding en borging van de AVG / privacy binnen de organisatie blijft van belang en krijgt blijvend aandacht;
- het doel is verder om het aantal klachten (gegrond en ongegrond) op hetzelfde niveau te houden als de voorgaande jaren.
Klanttevredenheid
De ODR blijft meten hoe tevreden de klant is. Ze streeft in 2022 naar een tevredenheid van minstens 82%.